celoteh :D




"To be a good loser is to learn how to win. I'll stab you back if you stab me. You follow me?! i'll follow youuuuuu. ;)) "




Sunday, June 19, 2011

salah makna.


assalamualaikum.sihat?
aku tak sihat lah.sakit tekak+selsema+pening.tp aku gagah kn jugak diri utk berblog. :')
agak-agak korang semua,blog aku ni dah berhabuk tak?hehe. bulan ni bulan busy bagi aku.start je naik skola. macam-macam berlaku. hari koperasinya lah,hari hantar kerja addmathnya lah,hari itu lah ini lah. haishhhh~ macam-macam betul.

itu minggu lepas punya cerita.minggu ni pulak.hari sukan taranya lah,pemilihan atlet-atletnya lah,itu lah ini lah. haishh~ macam-macam je.macam mana lah aku nak focus study klu macam ni lah lagunya. haha. alasan je.macam lah kau tu study sgt ietrah shahira. hehe ;D

panjangkan intro aku.tu lah bahananya klu lama tak update.okey! balik kepada tajuk.adalah suatu hari tu aku dengan family aku keluar g jalan-jalan. tak lama tu adik kecik aku yg agakextrovert tu p lah dok kecek dengan mak aku. dia p ckp dengan mak aku yg dia nmpk "salesgirl wanted" . dengan riak muka yg tak bersalah dia cakap dengan mak aku "ntah pape ntah mak ada org nak jual perempuan" haha. mang satu family aku gelak lah. haha. aku test dia tanya selfish itu apa. dia cakap jual ikan. haha. adoi alia oii. wat lawak jelah hang. sokey sokey. jgn nagis ye :')


lagi lah pandai kn kelvin ni. :p

okey. post aku ni bukan nak tunjuk kebodohan adk aku or apa-apa jelah kn. korang yg kurang pandai if fikir macam tu. ini cuma peringatan bersama if korang ada adik kecik-kecik,sepupu,ank buah or apa-apa je lah. terang kn dekat dorang satu per satu. nanti tak adalah dorang keliru macam adk aku.budak-budak lah kata kn. tp kalau dorang jenis mang dah pandai. sokey lah kn. :))

alia shafiqa :)

~THE END~
thanks for readng :)

p/s: Ya! adik aku lagi comel dari aku. :')

No comments:

Post a Comment