celoteh :D




"To be a good loser is to learn how to win. I'll stab you back if you stab me. You follow me?! i'll follow youuuuuu. ;)) "




Thursday, December 29, 2011

Maya Karin OKU?!

Assalamualaikum semua.
Hope korang semua sihat2 belaka hendaknya. Dah lama dah aku nak post benda alah ni. Tentu korang kenalkan siapa MAYA KARIN ni. Tak kenal?! Alahhh. Dia ni yang dulu pernah berlakon jadi pontianak kat dalam citer PONTIANAK HARUM SUNDAL MALAM tu. Takkan lupa kot. Sekarang ni tengah meletup dengan lakonannya sebagai Izzah kat dalam OMBAK RINDU. Kenal dah kan. Bagus. Winkwink sikit. ;) ;) hehe

Okey! Back to the topics. Maya Karin OKU?! haha
Boleh korang imaginekan benda alah ni? Mesti macam boleh tapi tak bolehkan. hehe. Menurut akhar yg aku baca,Maya terngin nak berlakon watak OKU. Dia akui yg sejak berada dalam industri lakonan,watak OKU belum pernah ditawarkan kat dia. Katanya, "Saya teringin berlakon menjadi seorang gadis buta dan kalau diberi tawaran melakonkan watak itu,saya akan pertimbangkan."

"Sebagai pelakon,saya akan mewakili masyarakat dan melakonkan sebaik-baiknya watak yg diberi", katanya lagi semasa Lawatan Bersama OKU di Yayasan Orang Kurang Upaya Kelantan(Yokuk).

Coolkan Maya ni. Sanggup mencuba sesuatu yg baru. Good2. Dia gak pernah join dgn kerja2 sosial sejak enam tahun lalu(pencinta alam, kempen pencegahan aids). Kini dia minat nak mendekati OKU. Anyway, teruskan perjuangan dan karier anda.
#Tak bnyk artis yg suka kerja2 sosial2 ni kn.Just menCAPUB sukalah. haha. Mulut longkang sudah. ;))

thanks for reading ;))

*akhbar sinar harian yg aku baca. edisi ZASS isnin,12 disember 2011.

No comments:

Post a Comment