celoteh :D




"To be a good loser is to learn how to win. I'll stab you back if you stab me. You follow me?! i'll follow youuuuuu. ;)) "




Tuesday, January 24, 2012

Rupa Buah CINTA!

Assalamualaikum pejalan2 blog semua.
Harap korang semua sihat. Pernah lihat buah cinta tak?
Kalau pernah,pergi main jauh2 sana. Aku nak bagi yg tak pernah lihat buah cinta je baca entri ni. hehe. Tak adalah. Gurau2 je.
Hari ahad lepas aku pergi Cameron Highland. Adalah membe mak cik aku ni hulur beberapa biji buah. Buah cinta katanya. Ni haa rupa buah cinta!




haha. Ada sedikit macam buah tomatokan. Nak makan buah ni pulak ada caranya. Muncung buah tu dipotong sikit. Lepas tu sedut or hisap lah. Ada lah sikit rasa masammanisnya. Not bad lah. Nak sedap mak cik tu cakap makan dengan asam boi. Aku tak pasti buah ni ada jual kat mana. Tp kalau korang teringin nak try mkn, pergi jelah ke cameron sana. hehe. Tak logik punya idea kn. ;)
Sebab nama buah ni cinta adalah kerana cara memakannya tu. haha. Membe mak cik aku yg cakap ya. Bukannya aku. Aku cuma share info yg aku dapat je. Chau! ;)

thanks for reading ;)

No comments:

Post a Comment