celoteh :D




"To be a good loser is to learn how to win. I'll stab you back if you stab me. You follow me?! i'll follow youuuuuu. ;)) "




Saturday, April 21, 2012

Waiting for U!


Assalamualaikum semua!
Semoga anda semua sihat-sihat belaka hendaknya.

Okey,mula-mula sekali aku nak bagi tahu yang "U" aku maksudkan dekat sini ialah UNIVERSITI. Diulang sekali lagi
U-N-I-V-E-R-S-I-T-I. Anda semua tahukan yang aku ni baru lepas habis SPM.  Dah dapat resultnya pun. Tapi tak adalah sehebat anda. Apa-apa pun aku tetap bersyukur. Tak ada yang FAILED! HEHE. :D

Beberapa minggu lepas, aku baru je habis memohon institusi ini dan itu. Harap usaha aku ni  tak sia-sia. Aku dapat tawaran ke UNISEL. Tapi aku tak terima pun. UNISEL agak mahal bagi aku. Macam tak berbaloi lah pulak. So now, i'm waiting for u lah dear! Kalau boleh, biarlah kerajaan punya. Tak makan belanja sangat. heee~ :D

Nak tahu tak U apa yang aku mohon?! hehe. Tak nak tahu kena tahu juga.

First IPT aku pilih ialah UNIVERSITI TEKNOLOGI MARA(UiTM). Jurusan yang aku pilih;

1.Pengurusan Perkhidmatan Makanan.
2.Pengurusan Perhotelan
3.Pengajian Perniagaan (pegangkutan)
4.Pengajian Perniagaan.

Second IPT yang aku pilih ialah POLITEKNIK. Jurusan yang aku pilih;


1.Perkhidmatan Makanan (amalan halal)
2.Pengurusan Pelancongan.



Haha. Actually, banyak lagi yang aku mohon. Mana yang dapat dan berbaloi, aku pertimbangkanlah untuk terima  nanti.Doakan lah kejayaan aku ya. Okey! Terima kasih kerana sudi membaca entri yang entah apa-apa ni. Thanks again!  :)

No comments:

Post a Comment