celoteh :D




"To be a good loser is to learn how to win. I'll stab you back if you stab me. You follow me?! i'll follow youuuuuu. ;)) "




Saturday, December 8, 2012

Alhamdulillah, akhirnya. :)

Assalamualaikum semua. 
Diharapkan anda semua sihat belaka. Alhamdulillah. Finally tamat jugak sem 1 aku dekat Politeknik Merlimau,Melaka(PMM). Another 5sem lagi untuk aku graduate diploma aku. Hope I can do it.


Banyak kenangan manis,masam and masin time aku belajar. Hanya gambar yang dapat aku kongsikan sebagai alat untuk menceritakan kehidupan aku dekat PMM.




 "Setiap gambar ada ceritanya" ;)




MALAM MERDEKA! Our 1st overnight. Awesome! :D

Tabik spring to MB Melaka :D

Bergambar dahulu sebelum bertolak ke seminar halal. :)

Jalinan Ukhwah. :D

I'm not ready yet! Netball ketika Majlis Sukan Politeknik :)

SUKIPT! :D

Alhamdulillah. Berjemaah bersama-sama.

Iftar with them! <3


Thats all for this post.Thanks for reading. :)




No comments:

Post a Comment