celoteh :D




"To be a good loser is to learn how to win. I'll stab you back if you stab me. You follow me?! i'll follow youuuuuu. ;)) "




Saturday, December 8, 2012

Rindu kawan & ronggeng! ;)

Assalamualaikum.
Hope anda semua sihat sejahtera hendaknya.
Suddenly aku rindu kawan-kawan aku dekat PMM. Hidup terasa sunyi je. Haha. acecececehhh~  Sunyi lah kononkan. ~.~


Bila ingat balik kenangan-kenangan dulu, terasa kelakar je. Kita orang overnight tak tentu arah. Kadang-kadang overnight siapkan assignment. Besok nak submit, malam ni baru sibuk-sibuk nak buat. haha. Last minute punya habits kan. haha :D



Kadang-kadang overnight pergi meronggeng. Jalan-jalan cuci mata. Pergi lepak Pantai Klebang lah , benteng lah, midnight movie,Mahkota Parade , Dataran Pahlawan dan Bandar Hilir. A Famosa tu aku pandang sebelah mata jelah sekarang. Nampak tak nampak je. Boring~ haha. :P



Just nak share gambar aku dengan kawan-kawan aku je. Nahhhh! ~.~


First day ronggeng! :D



Step Up Revolution 3D.Muncung tu mahal! XD

Kepenatan buat assignment minah ni. ;)


Gadis sekelas. :)


After habis kelas. Gedik santai sekejap. :P




With my ex-roomate. Rindu dia! :')

Actually ini picture untuk assignment. Seriously!


Happening! :D
Huru-hara. :D

Lagi seminggu je dah daftar masuk study balik. Can't wait! Okey,thats all for today. Thanks for reading! Love you. :*

**p/s: ronggeng ialah keluar bersiar-siar. :)

No comments:

Post a Comment